piątek, 7 lutego 2014

Organizacyjnie, kilka slów wstepu po malym remoncie :)

No nie moglam sie oprzec :)
W koncu ogarnelam wyglad bloga, który wczesniej wolal istotnie o pomste do nieba, teraz juz wyglada znosnie calkiem :)
Odnosnie tematyki bloga : nie beda tutaj tylko i wylacznie sesje zdjeciowe, które no badz co badz, nie wystepuja narazie tak czesto, jak bym chciala. Bede tutaj zamieszczala równiez moje prace z grafiki komputerowej i zdjecia z dnia codziennego, ze spacerów itp. Przeciez dzieki temu takze rozwija sie talent :)
Póki co nie obiecuje jak czesto to bedzie. Nie wszystkie zdjecia beda ''swierzutkie'' , gdyz mam dziwna sklonnosc do chomikowania i odgrzebywania po kilku miesiacach ''perelek'' :)
Bede tutaj zamieszczala równiez moje wlasne zdjecia z sesji (które robi mi Mati :* stale go ucze ;) ) i takie, które ja robie sama sobie ;)
Niestety na tym polu bedzie ograniczona mozliwosc, gdyz... nie zainwestowalam jeszcze we wszystkie akcesoria.
Tymczasem nieuchronnie zbliza sie koniec mojego wolnego czasu.
Wkrótce praca i dalsze kroki w kierunku przyszlosci .
Takze tych, którzy teraz maja jeszcze checi na tanie sesje zdjeciowe, albo darmowe (jestem bardzo sklonna sie dogadac) zapraszam :) Zdaje sobie sprawe, ze nie mam jeszcze SUPER wielkiego doswiadczenia i niewiadomo jak super zdjec, ale mysle, ze na moim stopniu ''wtajemniczenia'' jestem w stanie zaoferowac bardzo fajna sesje zdjeciowa w milej atmosferze i równie fajne fotki do albumów :)
To by bylo z dzisiaj chyba na tyle.
Wkrótce jak pospaceruje to wrzuce jakies fotki na bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz